غمکده عشق

شعر و مطالب عاشقانه

غمکده عشق

شعر و مطالب عاشقانه


سال هاست دارم حساب می کنم، چگونه من به اضافه ” تو “، شد من؟!! 


مانده ام این چند قطره اشک چقدر وزن دارند که بعد ریختن شان، این قدر سبک می شوم …


از بهار

تقویم می‌ماند 

از من 

استخوان‌هایی که 

تو را 
دوست داشتند
...‏‏

تقدیم به کسی که عشقم را لایق خود ندانست.اما همچنان خاک زیر پاشم.
rendanemoghan.blogsky.com

سلام بی معرفتم.خوبی؟میدونی چرا الان مینیویسم؟چون خونه عمه جونم بودم یادته عروسیه پسر عمم بود و ما تازه .....هییییییییییییییییییییییییییییییییی یادش بخیر تازه ده دقیقس رسیدیم خونه.بی معرفتم اگه میتونی یه زنگ بزن بهم دیگه.از راه دور بزن از مخابرات.از یه جایی بزن دیگه دلم برات تنگه بد جور.دلتنگی رو امیدوارم یادت بیاد. یادت بیاد که درد دل میاره.اشک چشم میاره.خون جیگر میاره.روزگار سیاه میاره.خیلی زیادتر از اونی که فکرش بکنی دوست دارم خیلی زیاد.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسس

مژده که بهار می رسد

مژده که بهار می رسد    فصل دیدن یار می رسد

مژده که گل ها  نغمه خوانی می کنند

با یاد یار عشق بازی میکنند




دلگیـرم از ایــن قابهـای مضحک بــی روح



لبخندهـای خـشک



احوال پـرسـی هـای معمـولـی



چشــمان من



ٺـصـویـری از جـنس نـگاه تو می خواهـد . . .!!

eshghnafarjam.blogsky.com


خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟  

بدان ای نازنین آنچه شکستی  

 

تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی

http://eshghnafarjam.blogsky.com



http://s1.picofile.com/file/7682325799/ee.jpg

ببخش مثل قدیم لحظه به لحظه واست نمیتپه. اخه....زیاد....خسته شده  یه نگا بهش بنداز تو رو خدا چند دقیقه بهش نگا کن بعد فک کن ببین چی میتونه خستگیش در کنه....؟جز......

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم !
عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !
http://eshghnafarjam.blogsky.com
 

نازنینم

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و 

 به اندازه هر برق نگاهت نگران ، تو به اندازه  

"تنهایی"  

من شاد بمان

eshghnafarjam.blogsky.com




نفس با صبا

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

           عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد

           چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

این تطاول که کسید از غم هجران بلبل

           تا سراپرده گل نعره زنان خواهد شد

گر زمسجد به خرابات شدم خرده مگیر

           مجلس وعظ دراز است و زمان خواهد شد

ای دل از عشرت امروز به فردا فکنی

            مایه نقد بقا را که ضمان خواهد شد

ماه شعبان منه از دست قدح کاین خورشید

            از نظر تا شب عید رمضان خواهد شد

گل عزیز است غنیمت شمریدش صحبت

             که به باغ آمدازاین وازآن خواهدشد

مطربا مجلس انس است غزل خوان و سرود

             چند گویی که چنین رفت و چنان خواهد شد

حافظ از بهر تو امد سوی اقلیم وجود

              قدمی نه به وداعش که روان خواهد شد

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که کردی مرواد از یادت

                 در شگفتم که در این مدت ایام فراق                

       برگرفتی ز حریفان دل و دل می دادت   

       برسان بندگی دختر رز گو به درآی      

   که دم و همت ما کرد ز بند آزادت

شادی مجلسیان در قدم و مقدم توست

جای غم باد مر آن دل که نخواهد شادت

شکر ایزد که ز تاراج خزان رخنه نیافت

بوستان سمن و سرو و گل و شمشادت

چشم بد دور کز آن تفرقه ات باز آورد

طالع نامور و دولت مادرزادت

حافظ از دست مده دولت این کشتی نوح

ور نه طوفان حوادث ببرد بنیادت

rira.ir


persiamob.ir                                       

دنیا را بد ساخته اند

دنیا را بد ساخته اند... کسی را که دوست داری، تو را دوست نمی دارد. کسی که تو را دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است .    زندگی یعنی این


::دکتر شریعتی

http://bestnotes.blogsky.com/

انتظار .... فراموشی


انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است
اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یافراموش کنی ازهمه سخت تراست!



http://bestnotes.blogsky.com/



هوا بس ناجوانمردانه .... است


...
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... آی
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی ، در بگشای

منم من، میهمان هر شبت، لولی وش مغموم
منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور
منم ، دشنام پست آفرینش ، نغمه ی ناجور
نه از رومم ، نه از زنگم ، همان بیرنگ بیرنگم
بیا بگشای در، بگشای ، دلتنگم




:: اخوان ثالث


http://bestnotes.blogsky.com/