غمکده عشق

شعر و مطالب عاشقانه

غمکده عشق

شعر و مطالب عاشقانه

چی میگی؟

خب اره من اون خطت دوس دارم دوس دارم همیشه اون فعال باشه.بعدشم به خدا واجبه دوس دارم این شمارتم داشته باشم.هم ثابت کنی بهم اعتماد داری.هم برا اینکه ثابت کنی دوسم داری مثل سابق.بعدشم اینقد نگو گفت این کارو بکن اون کارو بکن منم گفتم چشم.یادت نره.کار مهمی دارم.باشه؟

بی معرفت نشو

خب ببین فک کن چقد بهم بی مهری میکنی؟بابت اینکه عمل کردی خبرم نکردی رفتی منم یک هفته موندم که چی شده چرا هیچ خبری نیست خب ادمم دلم هزار راه رفت.فک کردم از یادت رفتم فک کردم همین جمعس .در ضمن حتما بهم زنگ بزن باشه؟

ببخشید

خب بیخشید.چیکار کنم دلم شکسته به همه چیز حساسم.درکم کن.حالا من اگه دلم تنگ شد چیکار کنم.نگو که ایمیل بده چون بعضی وقتا دیوونه میشم.نمیخوای....بفرستی؟

نامرد

ببین من که مجبورت نکردم اینم میدونم که دیگه مثل سابق نیستی.دروغ هم نگو خطت نسوخته.بعد اون چند بار که بهت زنگ زدم.....دیدی مزاحم بودم دیدی؟ اگه دوس داری خداحافظی کنی  خداحافظی کن اینکه ناراحت میشم به خودم مربوطه باشه؟من عشق زورکی نمیخوام.اینم میدونستم که از اولش دوسش داشتی.بعد اگه تا حالا موندم برا تو بوده.در ضمن از اینکه دلم بشکنه و ناراحت شم نترس که دیگه دلی برام نمونده که بشکنه.این دل تیکه تیکه شده تموم شده.اینکه بهم ایمیل نمیدی.شک کردم که چرا؟

خوش باشی

میدونم تفلکی خطت.دلم براش میسوزه.خوش باشی با محمد.کاشکی خط منم همین طوری میسوخت.کاشکی!!!!!!!!!خدایا از این سوختنا هم برا منم.....دیگه اینقدا هم ....نیستم نه نیستم.فقط....دلم برا خودم میسوزه.خیلی

بی معرفت

سلام بی معرفت گوشیت خاموش کردی.اخرش از چشت افتادم باشه گلم باشه خودت یه روزی پشیمون میشی.باشه

یادآوری...


جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت :

آهسته یادآوری شوید ، خطر ریزش اشک

http://khiale-pooch.blogsky.com/

عشقم بخونش

سلام.عزیزم.واقعا خوشحال میشم که برا وبلاگت وقت میزاری.جونم.عزیزم.فدات شم.این همه ایمیل زدم برات.حتی جیمیل زدم یدونه جواب ندادی.دوس دارم اولین پیام تو جیمیل و تو بهم بدی.فدات شم.راستی دیروز 5شنبه گوشیت از دسترس خارج بود.امروز خاموشی.چرا؟خطت رو عوض نکنی!!!!دیوونه شم دق کنم.باشه؟بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس دلم برا بوسات خیلییییییییییییییییییییییییییی تنگیده. میخوام بهت زنگ بزنم خیلی حرف بزنم.نه که برا خودم یه حرفایی دارم که بهت بزنم مهمه.بیشتر سر بزن دوست دارم

تنهام نزار..........................................

              نرو تنهام نزار با درد و غمهام

                                اگرچه دلخوری از خیلی حرفام

               به قرآنی که از سایه ش گذشتم

                                  به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام


معنای عشق

عشق یعنی بدونی نمیشه اما
نتونی
ترکش کنی

جدایی..

می دونم تا ته قصه جدایی در کمینه

تو به من امید بده

حرف من همینه

می دونم لحظه شوم نبودنت نزدیکه

امید بده تا ندونم این دنیا چه تاریکه


یاد تو

فکر کردم 

با خود اندیشیدم اگه بری

از پشت حصار کدامین نفس

صدایم را خواهی شنید....

شکرت خدای مهربون

خدایا شکرت که همه عمرم عزیز دلم شیرین زبونم.بالاخره اومد و وبلاگش دید .دید که این همه وقت چه حالی داشتم.دید که عشقم واقعیه دید که نبودش داغونم کرده.خدایا خودت ما رو به هم برسون خدایا تو که قادر و توانایی تو که رحمان و رحیمی تو که امید همه ناامیدایی.پس ما رو شرمنده خودت کن.منت بزار رو سرمون و این جدایی و غم رو تمومش کن خدایا ببین هر دومون همش بغض میکنیم.ببین چه حالی داریم.نوکرتم.میدونم بنده روسیاهتم.میدونم همش بی وفایی ازم دیدی.میدونم.خب ما ادم ها خودت گفتی که همیشه بهت امید داشته باشیم همیشه دعا کنیم.منم دارم همین کارو میکنم.خداجونم شاید داری امتحانمون میکنی؟شاید ...... خدایا من طاقت ندارم از دسش بدم قسمت میدم به بنده های عزیزت که ما رو از هم جدا نکن.خداجونم یعنی این همه احساس دروغه؟دروغ که نیس وقتی یک ماه و نیم به هم زنگ نمیزنیم.دلمون میپوسه خب یه چیزی هست دیگه خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا نا امیدم نکن.خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بخاطر تو


تلـــــــخ استــــــــــ ...

فــــــرداهـــایــی را مــی گــویـــــم

کــــه قــــــرار استـــــــــــــ

از تـــــو کــه همـــه دنیــــای منــــی

یکــــ انســـان معمـــولـــی بســـازم!

http://myselect.blogsky.com